White Lili

A blog átalakult és immár az ország minden tájáról gazdira vágyó kisállatok gazdikereső posztjai találhatóak meg rajta. Aki szeretne posztot küldeni az a liligazditkeres@gmail.com e-mail címre írjon. A feltételeket a 2012. 6.13-ai posztban lehet elolvasni.

Friss topikok

Milyen gazdira vágyom? Megmondom. :)

2012.05.11. 08:00 - Lullubell

Címkék: gazdi

Ez lehetne egy megválaszolhatatlan költői kérdés is ám én meg tudom mondani a választ. :) Nagyon egyszerű: olyanra, aki nagyon szeret, megbecsül és van türelme hozzám. Van már kutyás múltja és esetleg van másik kutyája is, aki a falkatársam és partnerem lehetne a nagy kergetőzésekben és játékokban. Az ideális gazdámnak sok ideje van rám mert igénylem a törődést, szeretetet. Na meg persze jó labda  dobásban is mert kezdem érteni és megszeretni a labdázást is. :) Az új haveroktól nagyon gyorsan eltanulom, hogy miket várnak el az emberek a mi fajtánktól. :) Igen, jól gondolod: nagyon okos és tanulékony is vagyok.

Szeretem azokat a hosszú sétákat ahol a gazdival sok időt töltünk a szabad levegőn, sok szagot vehetek fel és a haverokkal találkozhatok. Ha megismerem a többi kutyát és szimpatikusak akkor szeretek velük bandázni azonban ehhez az kell, hogy a gazdim is szeresse az ő fajtabelijeit, azaz az embereket. Már csak amiatt is mert tőle függ, hogy mennyi ideig maradunk az adott társasággal. Olyan jó, hogy folyamatosan jönnek a többiek és mindig lehet valakivel valamit játszani, a gazdáikat meg jól szemügyre venni. :) Na meg persze rengeteg dicséretet gyűjtök be ilyenkor minden alkalommal mert nagyon tetszik mindenkinek a bundám színe, textúrája és a szemem.

Amúgy finom lelkű kutyus vagyok így az ideális gazdám is hasonló - csak emberben - és sok helyre magával visz mert nem szeretek egyedül lenni. Már voltam kávézó teraszán is és nagyon szépen viselkedtem. Először mindent felfedeztem az asztal körül de utána nagyon szépen és türelmesen lefeküdtem és csendben vártam (na jó, szundikáltam), hogy ideiglenes gazdi befejezze a beszélgetést és induljunk "haza".

Szóval én ilyesmi gazdira vágyom úgyhogy remélem Gazdi magadra ismersz. ;)

 

Én a kávézó teraszon:

kavezo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://whiteliligazditkeres.blog.hu/api/trackback/id/tr924499804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marco Soprano 2012.05.11. 17:32:37

2 honapja hoztunk el egyet az Illatos utrol, ha nem tettuk volna most ot vinnem haza.


süti beállítások módosítása